Thursday, May 31, 2012

Enjoy home

Olen juba pikemat aega tahtnud teha kodu korda. Lihtsalt nii, et igal asjal oleks oma kodu. Praegusel hetkel on osa asjadest kodutud ja kui on kiire, siis ma ei leia mitte midagi üles. Olen lugenud läbi mitu nii-öelda eneseabiraamatut, käinud isegi kursustel ja proovinud teha asjad tip-top, aga millegipärast asjad ei leia oma kodu. Võibolla ma pole lihtsalt nii hea enesedistsipliiniga inimene, et jaksaksin alati panna asjad tagasi oma õigetele kohtadele. Proovin siia üles panna pildid tehtud muudatustest. Aga enne ma pean otsima üles fotoka,  selle laadima, ja talletama lõpuks ometi need sünnituspildid sealt fotokast kindlamasse kohta.

Põhjus, miks ma tahan neid muudatusi on see, et ma olen lõplikult tüdinenud asju otsimast. Ma tahan saada süsteemsemaks inimeseks, et ma võiksin keskenduda millelegi muule, mitte kogu aeg ainult asjade koristamisele. Ma lugesin kusagilt, et kui toa koristamisele kulub rohkem kui 5 minutit, tähendab see, et seal on liiga palju asju. Ühesõnaga proovin saada kolast lahti, võtta asjad kasutusele ja nautida elu.

No comments:

Post a Comment